3. NAP - Pécs-Pogány, Siklós, Villány

2014. július 21. 10:13 - Év Utazója

Szombat reggel a Pécs-Pogányi repülőtérre merészkedtünk, ahol kipróbálhattam egy vitorlázó repülőt. Körülbelül 600 méter magasan repültünk . Láthattuk egész Pécset és a környező kisebb településeket a Pipiske nevű gépről. Sosem éreztem még ekkora adag adrenalint, folyamatosan mosolyogtam. Landoláskor megszagoltam Lacit, felhő illata volt és neki sem görbült lefelé a szája.

3.hét 971.jpgUrbán József pilótával repülés után. Laci egy másik géppel repült.

Ezután a Siklósi várat próbáltuk meg bevenni. Sajnos nem sikerült, így a kínzókamrába kerültünk. Én szégyenálarcot kaptam, Laci pedig a koponyaprést és a gambezon sapkát próbálhatta ki.

Nagy nehezen kiszabadultunk és már futottunk is tovább Villányba, méghozzá a RozéMaratonra. A táv 3 km volt és három fröccs állomásnál lehetett  inni út közben. A nagy hőség ellenére is rengetegen voltak, mindenki rózsaszínben, őrült jelmezekben, parókákban rohangált. Laci az elsők között ért a célba, én a balett ruhámmal a középmezőnyt erősítettem.

3.hét 1218.jpg

Nevezni csapatban is lehetett. Lacival és a Tehenekkel a célba érés után...

A futás után nagyon megéheztünk. A Gere Borhotelben vacsoráztunk, ahol megkóstolhattuk a Fricit, egy Rozé gyöngyözőbort. Mindkettőnknek nagyon ízlett.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthondeldunantulon.blog.hu/api/trackback/id/tr266514075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása