Nemzeti Vágta elődöntő - Kaposvári Vágta!

2013. augusztus 22. 08:00 - Dél-Dunántúl

kaposvarivagta2012_dsc_0178_1346340450_nagy.jpg

A Kaposvári Vágta, a Nemzeti Vágta Előfutama augusztus 25-én kerül megrendezésre a Meistro Lovasklub területén. Akik kilátogatnak a Kaposvári Vágta előfutamára nemcsak sok látványosságban, de bőven lesz részük izgalomban is. A döntőt megelőzően 3-4 előfutam lesz kora délután, amelyek nem egyszer izgalmasabbak, mint maga a döntő, de lesz kamasz futam, póni- és szamárfutam is. Természetesen a somogyi betyárok nyereg nélkül is nekivágnak az 1100 m-es távnak.

Programok:
9:00-tól civil szervezetek, baráti társaságok főzőversenye
10:00-tól Kutyatár börze
12:00-tól " Jó ebédhez szól a nóta" Obsitos kórus
13:00-tól Ünnepélyes megnyitó
13:15-től Kaposvári Vágta, a Nemzeti Vágta Előfutama

Futamok között:
- Polgármesterek fogathajtó versenye
- Szekértoló verseny (sportegyesületek, baráti társaságok, vállalkozások)
- Tűzoltó bemutató lovasszekérrel
- Hobbylovas bemutató
- Szabadidomítás
- Füred Rock Szín Kör
- Szentgáloskéri Citerások
- Csiky Gergely Színház lovas művészeinek előadása
- Póni futam
- Betyárfutam
- Erdélyi futam
- III. Ferdinánd Huszárezred kopjafa koszorúzása
- Somogyi Betyárok bemutatója
- Trükk lovas kaszkadőr show

18:00-tól Kaposvári Vágta, a Nemzeti Vágta Előfutam döntője
18:15-től Ünnepélyes díjátadás
18:20-tól A Jó Lovas Katonának... - zenés lovas musical
19:30-tól CO-PIA Együttes - rock koncert 70-es 80-as évek klasszikusai

Egész nap:
Íjászat, pónilovaglás, állatsimogató, lóval hajtott ringlis, csónakázás, paintball bemutató, büfé, cigányfiúk zenekara, termékbemutatók.

felso.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthondeldunantulon.blog.hu/api/trackback/id/tr955469714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása