Hőspróbázzunk - online is!

2014. október 27. 13:33 - Dél-Dunántúl

A naptárra pillantok, lassan novembert írunk. Most már az időjárás is kimutatta foga fehérjét, elő kellett venni a téli kabátokat. A hőspróbáknak a déli végeken az idei évre ugyan vége, azért az online játék segítségével újra és újra hősökké válhatunk, sőt...

elmenybirtok_eloadas (Medium)_2.jpgFotó: Reneszánsz Élménybirtok (Puchner Birtok, Bikal)

Út a dicsőséghez - Bikal

Az Úr 1470. esztendejében járunk, Mátyás király korában. Hol máshol, mint a bikali Reneszánsz Élménybirtokon. Cél a Lovagi Torna megnyerése. Apródként indulunk útnak, de ha összegyűjtöttük a megfelelő számú aranyat, a három fegyvernemben történő küzdelem során, győztesek, és lovagok lehetünk!
Egyébként ezen a héten az Élménybirtok kedden és csütörtökön is várja látogatóit. Ítélkezés és végrehajtás keretében Kegyetlen Lajostól ismerhetik meg a középkor elrettentő példáit a legbátrabbak.  Nyitva tartanak az Óváros és a Falu kézműves műhelyei, ahol portékáikkal várják látogatóikat a mesteremberek.

kép2_1.jpgFotó: Szigetvár ostroma (Szigetvári "Zrínyi 1566" Turisztikai Egyesület)

Az ostrom - Szigetvár

A szigetvári ostrom idején ismerhetjük meg a hős Zrínyi Miklóst, hiszen ezen a pályán hűséges fegyverhordozói lehetünk a törökverő hősnek. Szigetvár várának megvédése érdekében igazi hőssé válhatunk. S hogy sikerül-e legyőzni a törököket? A remény hal meg utoljára!
Szigetvártól nem is olyan messze, a patcai Katica Tanya minden hétvégén tematikus programokkal vár minden kedves érdeklődőt az év végéig! Ezen a hétvégén lesznek a Gyertya Napok, melynek során megtanulhatunk gyertyát önteni, mécsestartót készíteni, Szent Márton napjához közeledve pedig (november 8-9.) lámpást készíthetünk, lúdtollal írhatunk, és libás népi játékokat tanulhatunk meg.

'11.06.28. Siklósi Vár 042  1.jpgFotó: Siklósi vár panoptikuma (Siklósi Vár Kft., fotós: Teppert Ferenc)

A bál - Siklós

A Siklósi várban Kanizsai Dorottya növendéke válhat belőlünk. Nemesi lakomát szervezhetünk, ezzel is hozzájárulva a török ellen harcba indulók sikereihez. Hiszen akik ma itt esznek, holnap talán hősök lesznek!
Siklóson minden egy helyen, egy karnyújtásnyira van! Ha megnéztük az egész évben nyitva tartó várat - különösen a panoptikumot ajánlom mindenki figyelmébe, ahol bepillanthatunk a Tenkes kapitányának izgalmas történetébe -, csobbanhatunk egyet a Siklós Thermal Spa valamelyik medencéjében. A fürdőhöz közvetlen átjárással rendelkező négycsillagos hotel pedig kedvezményes ajánlatokat kínál a család minden tagjának!

GAB_1749.jpgFotó: Megkerült a Szent Korona (Dél-Dunántúli Idegenforgalmi NKft., fotós: Horváth Gábor)

A megkerült korona - Pécsvárad

Asztrik apát szolgájaként nem kevesebb a feladatunk, mint elhozni a Szent Koronát a pápától. Nagyon fontos a küldetés, hiszen István királyunk korona nélkül nem maradhat!
A Pécsváradi Élményvár nemrég újult meg:egyedien hangulatos középkori kőtár, igazi kovácsműhely várja a látogatókat. Lehet íjászkodni, felülhetünk Vak Béla trónjára is. A monostor első lakóira emlékezve megismerhetjük a bencések életmódját, gyógytevékenységeit. Szállás, vendéglátás, illatkamra és sókamra várja a Pécsváradra érkezőket.

Dunaföldvár_Dunaföldvári vár_Látnivalók_Horváth Gábor_Futó fiú5789_a.jpgKiskelemen Béni ügyes segítői (Dél-Dunántúli Idegenforgalmi NKft., fotós: Horváth Gábor)

A mentőakció - Dunaföldvár

Dunaföldváron Kiskelemen Béninek kell segíteni a szegény, ártatlan embereket kiszabadítani a várudvarból. Ki más lenne az ellenség itt is, mint a törökök?
Dunaföldvártól alig 20 percnyi autóút Paks. Az Atomenergetikai Múzeumban bebizonyosodik, hogy "a fizika nagyszerű, mert egyszerű"! Még a termonukleáris alapú villamosenergia-termelést is ki lehet próbálni. A Lussonium világát pedig érdekes foglalkozások mutatják be, mint a fegyver, az ékszer, vagy akár a római kori játék készítés (Lussonium a Limes, azaz a római kori katonai védvonal egyik jelentős erődítménye volt.).

A Dél-dunántúli várak hőspróbája nemcsak azért jó, mert megismerkedhetünk hazánk történelmével, vagy fantasztikusakat kirándulhatunk, értékes nyeremények várnak gazdára a játékosok között. Az osztályok nyertese kétnapos/egy éjszakás kirándulással, teljes ellátással lesz gazdagabb. Az egyéni játékosok között is értékes nyeremények találnak gazdára.

Részletek és további információ a Hőspróba online játékról: http://www.hosproba.hu/hu/jatek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.